شماره: ۹۲/۱۰۸۳۲۹
تاریخ: ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
اصلاحیه بند ۶ دستورالعمل نحوه استفاده دفاتر اسناد رسمی از سامانه ثبت الکترونیک اسناد (ثبت آنی) از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام شد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی کانون سردفتران و دفتریاران، این اصلاحیه در خصوص دستور مقرر در ماده ۶ دستورالعمل مذکور صادر شده و چنین است:
«در مورد دستور مقرر در ماده ۶ دستورالعمل نحوه استفاده دفاتر اسناد رسمی از سامانه ثبت الکترونیک اسناد (ثبت آنی)، تنظیم و تحویل سند مورد تقاضای متعاقدین و اصحاب سند در سامانه ثبت الکترونیک اسناد (ثبت آنی) نیاز به پرداخت حقالثبت و حقالتحریر جدید نیست و سردفتران اسناد رسمی مکلف هستند با درج شماره و مشخصات فیش قبلی مربوط، نسبت به تنظیم و تحویل سند در سامانه مذکور اقدام کنند.»
منبع: کانون سردفتران و دفتریاران
تصویر در ادامه مطلب