راه اندازی سرویس پرداخت هزینه استعلام،شهری و روستائی برروی دستگاه POS

زمان تقریبی مطالعه این مطلب: < 1 دقیقه

راه اندازی سرویس پرداخت هزینه استعلام،شهری و روستائی برروی دستگاه POS

پیرو ابلاغ سازمان محترم ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر راه اندازی سرویس جدید استعلام شهری و روستایی دفاتر ثبت اسناد، بدینوسیله باستحضار می رساند سرویس پرداخت استعلام شهری و روستایی با قابلیت پرداخت از طریق دستگاههای POS متصل به سوئیچ خزانه، راه اندازی و عملیاتی گردیده است. لازم بذکر است سرویس مذکور جدا از پرداختهای قبلی استعلام داخل نرم افزار ثبت بوده و به ازای هر استعلام شهری مبلغ ۳۰۰.۰۰۰ ریالی و استعلام روستایی مبلغ ۱۰۰.۰۰۰ ریالی، می بایست با استفاده از سرویس مذکور پرداخت و واریز بحساب سازمان ثبت گردد. همچنین گزارش تراکنشهای سرویس فوق، در اسرع وقت با استفاده از پرتال Sabt1 و صفحه گزارش پرداختهای استعلام، فعال و قابل مشاهده خواهد بود.

  1. لذا با توجه به توضیحات مذکور، لطفاً ترتیبی اتخاذ فرمایید اقدامات لازم در خصوص دریافت اطلاعات از روی دستگاه POS بترتیب ذیل و بمنظور فعالسازی سرویس مورد نظر صورت پذیرد:
    فشردن کلید عملیات یا منو بر روی دستگاه کارتخوان.
  2. ورود به منوی سوم به نام ترمینال.
  3. ورود به آیتم اول به نام مدیریت ترمینال.
  4. انتخاب گزینه دریافت اطلاعات جهت برقراری ارتباط با مرکز و دریافت اطلاعات سرویس جدید بر روی دستگاه کارتخوان.
  5. کشیدن کارت بر روی دستگاه POS و انتخاب گزینه سرویس پرداخت استعلام.
    لازم بذکر است اطلاعات تکمیلی، در صفحه اطلاعیه پرتال Sabt1.sep.ir دفاتر ثبت اسناد رسمی نیز، درج و با ذکر توضیحات قابل مشاهده می باشد.

منبع: کانون سردفتران و دفتریاران​

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.