راه اندازی سایت مالی کانون سردفتران و دفتریاران

زمان تقریبی مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه

راه اندازی سایت مالی کانون سردفتران و دفتریاران

راه اندازی سایت مالی کانون سردفتران و دفتریاران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، رشتیانی با بیان اینکه امور مالی کانون در سال جدید هدف خاصی در مورد خدمات رسانی بهتر به سردفتران و دفتریاران شاغل،‌‌بازنشسته و مستمری بگیران در سراسر کشور داشته است،گفت: در این راستا سامانه‌ای تحت عنوان “دریافت فیش برای حقوق شاغلین، بازنشستگان‌ و مستمری بگیران” طراحی و اجرا شد که براساس آن کلیه پرداخت ها اعم از دریافت‌های مالی و پرداخت‌های درمانی از طریق این سایت قابل مشاهده است.

ادامه مطلب را مطالعه کنید

وی ادامه داد: آدرس این سایت در حال حاضر ۱۸۵.۱۰۵.۱۸۶.۱۴ است که کارکنان کانون می‌توانند با کد پرسنلی و کد ملی وارد این سامانه شده و فیش حقوقی ماهانه خود را دریافت کنند. این فیش ها از ابتدای بهمن ماه سال گذشته(۱۳۹۴) در این سایت بارگذاری شده است.سردفتران و دفتریاران شاغل هم می‌توانند با کد ملی و شماره شناسنامه خود وارد سامانه شوند. همچنین تقاضای گواهی حقوق،درخواست ضمانت، درخواست استفاده از تسهیلات بانک ملی و مشاهده پرداختهای درمانی بیمه تکمیلی هم از طریق این سامانه قابل دیدن است.

مدیرمالی کانون سردفتران و دفتریاران در ادامه اعلام کرد: سردفتران و دفتریاران بازنشسته و مستمری بگیران می‌توانند با مراجعه به این سایت ضمن اعلام کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره حسابی که از آن حقوق بازنشستگی یا مستمری دریافت می نمایند، به عنوان کلمه عبور وارد سامانه شده و اطلاعات خود را مشاهده و ویرایش کنند.

رشتیانی با اشاره به تفاهم نامه کانون با بانک ملی برای اختصاص تسهیلات صد میلیون ریالی برای بازنشستگان و مستمری بگیران کانون اظهار داشت: این تفاهم‌نامه پس از انعقاد به اطلاع همکاران بازنشسته خواهد رسید و متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از طریق این سامانه ثبت کنند.

وی افزود: دریافت گواهی حقوق یا مستمری،ریز پرداختی‌های درمانی به تفکیک هر ماه از ابتدای سال ۹۵ برای بازنشستگان و مستمری بگیران قابل مشاهده است.همچنین دریافت گواهی اشتغال به کار از طریق این سامانه طراحی شده و به محض ثبت کد رهگیری صادر می‌شود.

رشتیانی همچنین تاکید کرد: بانک جامع اطلاعاتی از کلیه مراکز درمانی،رفاهی و ورزشی طرف قرارداد کانون در سراسر کشور هم در این سامانه درج خواهد شد.

وی در پایان از روسای کانون ها و جوامع استانی درخواست کرد تا لیست مراکز رفاهی و ورزشی قابل استفاده برای همکاران را به امور مالی کانون جهت درج در سامانه فوق ارایه کنند.

منبع: کانون سردفتران و دفتریاران

نام کاربری: کدملی

کلمه عبور: شماره شناسنامه

https://salarynotary.ir

راه اندازی سایت مالی کانون سردفتران و دفتریاران

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.