اعلام ارزش انواع ماشین آلات راهسازی و کشاورزی و موتورسیکلت (اعم از تولید و مونتاژ داخل یا وارداتی) برای اجرا در سال ۱۳۹۹

اعلام ارزش انواع ماشین آلات راهسازی و کشاورزی و موتورسیکلت (اعم از تولید و مونتاژ داخل یا وارداتی) برای اجرا در سال 1398

در اجرای مقررات ماده ۱۲۳ اصلاحی قانون ثبت (موضوع ماده ۱۰ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب ۱۳۸۴/۸/۱۵) و ماده ۱۷ قانون مالیات های مستقیم، لوح فشرده (CD) حاوی ارزش انواع ماشین آلات راهسازی و کشاورزی و موتور سیکلت های تولید و مونتاژ داخل و وارداتی که مبنای محاسبه حق‌الثبت و مالیات موضوع مواد مذکور قرار می‌گیرد، به شرح جداول؛
۱ – ارزش انواع ماشین آلات راهسازی تولید و مونتاژ داخل.
۲ – ارزش انواع ماشین آلات راهسازی وارداتی.
۳ – ارزش انواع ماشین آلات کشاورزی تولید و مونتاژ داخل.
۴ – ارزش انواع ماشین آلات کشاورزی وارداتی.
۵ – ارزش انواع موتور سیکلت تولید و مونتاژ داخل.
۶ – ارزش انواع موتور سیکلت وارداتی.
برای اجرا در سال ۱۳۹۹ ابلاغ می شود .
مقتضی است برای موارد جدیدی که تولید آنها شروع یا به کشور وارد می شود، مراتب از دفتر فنی و مدیریت ریسک مالیاتی این سازمان استعلام گردد.

امیدعلی پارسا

دانلود متن بخشنامه

لطفا به منظور دانلود فایل [اعلام ارزش انواع ماشین آلات راهسازی و کشاورزی و موتورسیکلت (اعم از تولید و مونتاژ داخل یا وارداتی) ] ، اینجا کلیک نمایید.

منبع: سازمان امور مالیاتی – نظام مالیات بر ارزش افزوده

این نوشته در مالیات ارسال و , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.