شیوه نامه تنظیم اسناد رسمی با قابلیت صدور الکترونیک خلاصه معاملات

زمان تقریبی مطالعه این مطلب: ۲ دقیقه

شیوه نامه تنظیم اسناد رسمی با قابلیت صدور الکترونیک خلاصه معاملات اعلام شد.

شماره: ۹۳/۸۹۵۰۹

تاریخ: ۹۳/۶/۵

شیوه نامه تنظیم اسناد رسمی با قابلیت صدور الکترونیک خلاصه معاملات

پیرو دستورالعمل شماره ۹۲/۱۰۷۶۲۶ مورخ ۱۳۹۲/۰۶/۲۳ موضوع “نحوه استفاده دفاتر اسناد رسمی از سامانه ثبت الکترونیک اسناد (ثبت آنی)” و با توجه به تکالیف قانونی مقرر در مواد ۲۱ و ۲۲ قانون ثبت اسناد و املاک و به منظور تحقق بند “و” ماده ۴۶ و بند “م” ماده ۲۱۱ قانون برنامه پنج ساله توسعه جمهوری اسلامی ایران و بند ج ماده ۱۲ قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با مفاسد و در جهت تکمیل فرایند ثبت الکترونیک اسناد ، نظر به اینکه سامانه ثبت الکترونیک اسناد رسمی قابلیت تنظیم خودکار خلاصه معاملات اراضی و املاک و ارسال بر خط آن را به واحدهای ثبتی پیدا نموده است ؛ لذا واحد های ثبتی و دفاتر اسناد رسمی مکلفند به شرح زیر اقدام نمایند.

منبع: کانون سردفتران و دفتریاران

دستورالعمل بهره برداری از نسخه جدید (ارسال خودکار خلاصه معامله) را از اینجا دریافت کنید.

متن بخشنامه و راهنما در ادامه مطلب

شیوه نامه تنظیم اسناد رسمی با قابلیت صدور الکترونیک خلاصه معاملات

شیوه نامه تنظیم اسناد رسمی با قابلیت صدور الکترونیک خلاصه معاملات

شیوه نامه تنظیم اسناد رسمی با قابلیت صدور الکترونیک خلاصه معاملات

دفتر اسناد رسمی

دفتر اسناد رسمی

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.