راه اندازی سرویس پرداخت هزینه استعلام،شهری و روستائی برروی دستگاه POS
پیرو ابلاغ سازمان محترم ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر راه اندازی سرویس جدید استعلام شهری و روستایی دفاتر ثبت اسناد، بدینوسیله باستحضار می رساند سرویس پرداخت استعلام شهری و روستایی با قابلیت پرداخت از طریق دستگاههای POS متصل به سوئیچ خزانه، راه اندازی و عملیاتی گردیده است. لازم بذکر است سرویس مذکور جدا از پرداختهای قبلی استعلام داخل نرم افزار ثبت بوده و به ازای هر استعلام شهری مبلغ ۳۰۰.۰۰۰ ریالی و استعلام روستایی مبلغ ۱۰۰.۰۰۰ ریالی، می بایست با استفاده از سرویس مذکور پرداخت و واریز بحساب سازمان ثبت گردد. همچنین گزارش تراکنشهای سرویس فوق، در اسرع وقت با استفاده از پرتال Sabt1 و صفحه گزارش پرداختهای استعلام، فعال و قابل مشاهده خواهد بود.
- لذا با توجه به توضیحات مذکور، لطفاً ترتیبی اتخاذ فرمایید اقدامات لازم در خصوص دریافت اطلاعات از روی دستگاه POS بترتیب ذیل و بمنظور فعالسازی سرویس مورد نظر صورت پذیرد:
فشردن کلید عملیات یا منو بر روی دستگاه کارتخوان. - ورود به منوی سوم به نام ترمینال.
- ورود به آیتم اول به نام مدیریت ترمینال.
- انتخاب گزینه دریافت اطلاعات جهت برقراری ارتباط با مرکز و دریافت اطلاعات سرویس جدید بر روی دستگاه کارتخوان.
- کشیدن کارت بر روی دستگاه POS و انتخاب گزینه سرویس پرداخت استعلام.
لازم بذکر است اطلاعات تکمیلی، در صفحه اطلاعیه پرتال Sabt1.sep.ir دفاتر ثبت اسناد رسمی نیز، درج و با ذکر توضیحات قابل مشاهده می باشد.